Re: Notebook HP nx7400

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 23:33:25 MET DST

akala napisał(a):

> A ty mądralo powiedz w takim razie skąd ja mam brać to "cd z windowsem" -
> chyba nie bardzo kumasz o co chodzi ? co mam sobie kupić albo iść do
> sklepu aby mi pożyczyli ? a może cos spiracić.

IMHO masz niesamowicie sztuczne problemy: albo szukasz na siłe preblemu
aby się z niem zmierzyć albo kompletnie nie masz pojęcia o sprawie. Co
za problem wsadzić czystą płytkę za 3 zł do napędu i nacisnąć enter? Te
zbulwersowane posty w buntownicznym tonie, ach. Ukryte partycje? Uważaj,
komputer czyta w Twoich myślach. Teraz menagiery w HP pochlastają się z
rozpaczy :)

--
Filip.