Re: Notebook a system operacyjny

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 21:09:36 MET DST

"akala" <akala@onet.eu> napisał:

> Poszukam takiego do którego dostanę płytki i sam
> poinstaluję i podzielę dysk tak jak chcę.

Jeśli dostaniesz z płytką typu Recovery, to nie poinstalujesz i nie podzielisz
wedle uznania. A jeśli z orginalnym XP, to w ogóle nie posadzisz z niej
systemu na laptopie z SATA i bez FDD, a taki właśnie jest ten model HP. Tak
czy siak będziesz musiał coś własnego wypalić, pytanie czy nie lepiej
skorzystać z dostarczonego gotowca? Chyba że i on jest Recovery.

JoteR