Re: czy to mozliwe? (dvd verbatim)

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 17:17:32 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> mialem kiedys jazde z Verbatimami, ktore polecialy jeden po drugim do
> smieci. Od tamtej pory prowadze krucajte przeciw tej marce :]

Ja nie prowadze zadnej krucjaty - tylko po tym ja zaplesnialy moje
"kochane" Verbatimy a dajmy na to jakies Platinum z tego okresu nie to
chyba naturalne ze stracilem zaufanie? Zreszta z tego co wiem z plytami
jest loteria - nie nalezy sie sugerowac marka bo czesto ten sam model
nosnika pochodzi z ronych fabryk itp. Chce tu tylko zaznaczyc, ze nie ma
sensu przeplacac za logo podczas gdy wcale nie gwarantuje ono
obiecywanej jakosci - zatem rozsadniej kupowac plyty tansze w miare
dobre - dla mnie takimi sa wlasnie Esperanza czy Titanum...

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!