Re: Athlon X2

Autor: Activ <design_at_activsoft.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 16:11:37 MET DST

Piotr Stefańczyk napisał(a):

> Użytkownik "Activ" <design@activsoft.pl> napisał w wiadomości

> Skoro na stronie pisze że działa to działa. No jeszcze zależy na który
> socket chcesz kupić Athlona 64 X2.

No chyba nieuwaznie czytałeś, pisze ze ta plyta obsluguje athlona x2 w
wersji biosu F3, ja mam plyte w wersji F5 ale juz o tej wersji F5 nic
nie pisze wiecej, a instrukcja do plyty ogranicza sie do athlon 64 / 64
FX, a ze athlon 64 X2 kosztuje okolo 700zł (4200) to sie wole zasiegnac
opini co do tej plyty aby nie wtopic.

Socket jest wiadomy, przeceiz nie kupie na socket AM2 jak plyta ma 939.

Pozdrowienia
Tomek