Re: Notebook a system operacyjny

Autor: akala <akala_at_onet.eu>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 16:03:08 MET DST

Dnia Fri, 15 Sep 2006 00:46:12 +0200, ds napisał(a):

> Mam nowego HP-ka, miał zainstalowany Windows XP,
> a w pudełku znajdowała się płytka z tymże systemem.
> Zapytaj lepiej sprzedawcy i nie "wyczytuj" tego, o co możesz zapytać.
>
> Pozdrawiam
> ds

dzisiaj byłem pytałem ,niestety sam bym musiał sobie zmajstrować instalkę.
Więc powiedziałem ,że rezygnuję i kupię inny. odam ,ze sprzedawca coś
marudził ,że nie jestem pierwszą osobą, która zrezygnowała z zakupu takich
komputerów oferujących takie "ułatwienia" Na dysku 60 giga partycja z
"systemem" zajmuję 9 giga
akala