Re: DR-DOS

Autor: Desoft <[wspak>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 14:25:53 MET DST

> Mam urzadzenie (kolektor danych symbol) z systemem DR-DOS i interfejsem rs
> 232. Czym na to urzadzenie sie dostac aby zmienic soft?

Z reguły w takich urządzeniach stosuje się specjalistyczne programy,
szczególnie że tutaj jest tylko (?) rs232.

Jeżeli jest możliwość wyjścia z programu (shell OS itp.) to można spróbować
przez Norton Commandera chyba 5.0, nie pamiętam jak wcześniejsze wersje,
miał taką opcję
jak robienie połączenia pomiędzy komputerami bez zainstalowanego NC na
jednym z nich.
Nigdy tego nie robiłem, być może że pamięć mnie zawodzi.

Jeżeli jest to DOS to powinien być dysk, może przełozyć do innego komputera
i skopiować?

Desoft