Re: System zastyga w bezruchu, totalny zwis ale...

Autor: ~turtle <multikino_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 13:57:20 MET DST

> Rzuć okiem na kondestatory na płycie, może jakiś wymaga wymiany. U mnie
> działo się podobnie zaraz po odpaleniu sprzętu, później już zwisy nie miały
> miejsca (może kondensatory rozgrzewały się i osiągały wymagane parametry?).

Też spotkałem sie z taka sugestią, kondensatory przynajmniej te
większe koło soceta wygladają normalnie, ale nie wykluczone że
któryś mniejszy coś knoci. Gdyby to był mój komputer to bym
doszedł do tego co to jest z czasem ale to sprzęt znajomego i mam go
tylko na 3 dni a wydłubywanie płyty na próbę trochę mi się nie
uśmiecha :-(