problem z nagrywarką teac

Autor: <dirtowiec_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 12:04:43 MET DST

witam. mam problem z nagrywarką teac(niestety nie mam jej teraz obok,
wiec nie wiem jaki to model). Niby działa, bios ją widzi i wogóle,
ale po wsadzeniu obojętnie jakiej płyty, gdy zaczyna odczytywać
następuje restart kompa. tak samo sie dzieje jak np. wsadze płyte z
windowsem i uruchomie kompa w celu ponownego zainsalowania windy, i
bootoje najpierw cd to w kółko się restartuje, jak tylko zacznie
czytać. co moze byc tego przyczyną?