Jaki laptop?

Autor: PJ <no_at_spam.com>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 10:46:09 MET DST

Proszę nie strzelać - poczytałem i pomimo kilku wątków na temat jakoś nie
znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie.
Chcę kupić laptopa. Będzie go używała moja żona. No i to co bym chciał to:
- żeby kosztował do3500 brutto
- miał min. 2 lata gwarancji z której nie będę musiał korzystać
- nie zestarzał się za pół roku tylko spokojnie te trzy lata wytrzymał
- nie ma służyć do gier, raczej do Internetu (musi mieć wifi ale teraz chyba
wszystkie to mają), worda, exela, trochę zdjęć itp. taki typowy domowy
klamocik
Po głowie chodzi mi Toshiba natomiast gdybym miał jakkolwiek to uzasadnić to
nie potrafię :-)
Sam używam Siemensa, miałem kiedyś HP (chyba 2 modele), w IBM'ie nie nawidzę
tego ThinkPad'a czy jak to się tam nazywa ten cycek do sterowania.
No i nie ukrywam, że nie mam pojęcia co wybrać. I gdzie to coś później
kupić.
Jak wygląda sprawa z gwarancją? Czy którekolwiek z laptopów mają gwarancję
door-to-door? Czy kupując sprzęt w punkcie x również w punkcie x odaje się
go do ewentualnej naprawy?
Proszę o radę i z góry dzięki.

pozdrawiam

PJ