Re: System zastyga w bezruchu, totalny zwis ale...

Autor: ~turtle <multikino_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 09:06:02 MET DST

OMSON napisał(a):

> Ale Feel to chyba nie jest jakis referencyjny zasilacz jesli o to
> chodzi. ;) Jak Modecom to najlepiej z serii MC (robiony defacto przez
> Fortron'a na potrzeby tej firmy). Probowales przeinstalowac system od
> poczatku??

Nie instalowałem, za dużo programów i nie chciało mi się ;-) ale
też jak uruchomiłem memgolda z bootowalneg dysku to też się
zawiesił przy oczekiwaniu na uruchomienie, memgold odlicza w wersji
sharewarowej 2 min zanim się uruchomi i zawiesił się po ok 1,20 sek.
!!!!? potem restart i memgold chodzi w nieskończoność ! kurde nie ma
punktu zaczepienia...