System zastyga w bezruchu, totalny zwis ale...

Autor: ~turtle <multikino_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 08:09:17 MET DST

...tak się dzieje tylko tuż po uruchomieniu komputera, czasami nawet
zawiesi się w trakcie uruchamiania, zwis występuje przeważnie 1 lub
2 razy po starcie a potem komputer działa jak gdyby nigdy nic!?
zapuszczam 3dmarka w pętli i nic, zapuszczam prime i nic, stabilny jak
skała, wymieniłem zasilacz, sprawdziłem pamięci, grafikę na innym
kompie wszystko jest ok. procek chłodny, więc co może być nie tak?
płyta??? ale dlaczego tak dziwnie się wiesza tylko na początku pracy
kompa??? Miał ktoś taki przypadek?

Komp to Athlon XP1700+ 256MBElixir, GeForce440MX płyta na via kt333,
zasilacz modecom feel 350w.

Pozdr.
Piotr