Re: zolte karteczki na pliki

Autor: tr <torrin_at_op.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 01:33:35 MET DST

webjay wrote:
> Panie, wchodzisz na neta, sciagasz edytor ikon,

nieeee! qrde, jak mam to wytlumaczyc: NIE CHCE IKONEK, nie zalezy mi na
ikonce zoltej karteczki, tylko na FUNKCJI - zeby mozna bylo dodac
notatke do pliku. Zolta karteczka to nosnik informacji dodanej do
"plikow", papierow w realu, a ja chce dodac jakos informacje do plikow
na dysku - stad uzylem nazyw "zolta karteczka", ale nie o wyglad ikonki
mi chodzilo tylko o funkcje tej karteczki jako nosnika notatki!
Eeh, chyba nie mam talentu do tlumaczenia. :P
t.