nagrywarka DVD

Autor: Piotr S. <psobkBEZ_SPAMU_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 20:18:29 MET DST

Witam
Moge kupic nagrywarke DVD ktora nie widzi, nie czyta plyt CD ale wg.
sprzedawcy z plytami DVD nie ma problemow.
Jest to nagrywarka NEC ND-1100 i mam pytanie czy tak niesprawna nagrywarka
szybko nie padnie i przestanie rowniez obslugiwac plyty DVD ?
Wiem ze nikt z Was nie jest wrózka ale pytanie odnosi sie do
prawdopodobienstwa wystapienia defektu :-).

--
Piotr