problem ram?/plyta?

Autor: ther <a_at_b.c>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 18:33:07 MET DST

Witam

Pare dni temu nabylem nowa plyte DFI LANParty UT nF4 Ultra-D i mam
problem z ramem. RAM to 3 moduly (512 Kingston, 256 Goodram i 256
Twinmos) najpierw wlozylem wszystkie (poniewaz te dwa moduly 256 na
poprzedniej plycie dzialaly w dualu), plyta po wlaczeniu oznajmila ze
jest problem z ramem (zapalily sie odpowiednie lampki oraz byly dlugie
dzwieki ze speakera) po kombinowaniu troche z ramem okazalo sie ze
dziala poprawnie tylko z 512 wlozonym, jak dokladam cokolwiek albo
wogole sie nie wlacza, albo podczas testow sie zawiesza. Z desperacji
zawiozlem komp nawet do serwisu gdzie mi oznajmili ze nie dzialaja sloty
ddr3 i ddr4 a pozatym to nei wiedza cos sie dzieje bo ram na innych
plytach chodzi ok (o czym wiedzialem ale powiedziane to przez serwisanta
kosztowalo mnie 10 zl :>)
No i moje pytanie : czy ktos mial podobny problem, co powienienem
zmienic w biosie (a tego biosu nie znam bo to moj pierwszy DFI) i
ogolnie czy to wina plyty i ja odsylac na gwarancje czy mozna cos z tym
zrobic?

reszta kompa to:
gigayte gf 7900GF
audigy 2