zepsuty PieC

Autor: M. \ <sepu_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 18:10:53 MET DST

Witam!
Kompek potrafi zawieszać się nawet podczas chodzenia po programie
konfiguracyjnym BIOS-u
(od razu zaznaczam, że ten nie był aktualizowany od czasu zakupu).
Sądziłem, że to wina pamięci(programy do jej testowania
pokazywały błędy przy testowaniu jednej z dwóch kostek),
jednak wycisk jaki dałem temu RAM-owi na własnym kompie nie spowodował
pojawienia się błędów.
Zmieniłem położenie karty telewizyjnej tak, aby wykluczyć powstawanie
zwarcia pomiędzy kartami rozszerzeń.
Testy za pomocą programów zamieszczonych na Hiren Boot Cd kompek zdawał
bezbłędnie
(testy płyty głównej, pamięci, procesora, dysku twardego)
O dziwo gdy kompek popracuje trochę czasu (czemu towarzyszą zwiechy), działa
w miarę stabilnie (czyżby coś nie stykało??)
Płyta główna oparta na chipsecie Via Kt266