Laptop Toshiba L30-115

Autor: miniu <fake_at_neostrada.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 18:00:38 MET DST

Witam!

Przymierzam sie do zakupu laptopa jak w temacie. Tu jest link do opisu:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_31321.html
z tym że ja chce kupić wersję 512MB - promocja w Makro. :)

Jeśli ktoś z Was posiada ten model to prosiłbym o parę zdań o tym, jak
się sprawuje (zwłaszcza jakość matrycy i wykonania, wydajność) i czy
warto go kupić, bo cena bardzo atrakcyjna. Słaba bateria mi nie
przeszkadza. Zastosowanie - programy biurowe, oglądanie filmów, gry
(starsze tytuły oczywiście).

pozdrawiam
miniu