Czy to prawda, że istenieją kable USB 2.0?

Autor: Piotrkowska 25 <zamow8_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 12:09:16 MET DST

Witam!

Wyprostujcie mnie w temacie kabelka USB AM-BM bo z googla i sklepów
wyszedłem trochę pokrzywiony :-)

Czy to prawda, że istenieją kable USB 2.0?
Chcę kupić drukarkę HP Deskjet 5440, która jest tylko na USB 2.0 i w pudełku
nie będzie kabelka USB 2.0. Kable USB są w różnych cenach, firmowy kabel
USB 2.0 firmy HP kosztuje 20zł. Widziałem tańsze za 4zł.

Moja obecna stara drukarka hp Deskjet 710c na złączu LPT właśnie kończy
żywot więc przepraszam za takie pytanie ale jeszcze nie mam doświadczeń z
USB. Chyba LPT już nie jest w modzie.

Co oznacza, że kabel USB jest podwójnie ekranowany? Czy to ostrzeżenie czy
dodatkowa zaleta?

Czy są jeszcze jakieś inne parametry (lub marketingowa sieczka) kabla USB na
które muszę uważać?

Zbyszek