Re: zolte karteczki na pliki [OT]

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 11:41:04 MET DST

Użytkownik "Waclaw Sondej" <wsondej@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
news:ee9eu7$pv3$1@news.dialog.net.pl...

> Dzieki Kamil. Osobiscie ta sprawa mnie nie dotyczy, ale mila jest
> swiadomosc, ze sa tu nie tylko rechociarze.
> WS

ja traktuje usenet jako rozwywke - problemy innych jak lamiglowki i
krzyzowki.
juz zdystansowalem sie od tego, ze dana grupa nie jest moja, tylko dlatego,
ze siedze na niej 4h dziennie ;) wiecej rilaxu - wszystko wychodzi.

nie krytykuje tez ludzi, ktorzy pisza ntg - maja do tego prawo (inna kwestia
jest forma, w jaki sposob sie wyraza tego typu ostrzezenia, bo czasami pada
'spier...' albo to, ze ktos pisze po prostu po to, zeby cos napisac). taki
jest status grupy - sprzet, nie soft. szczerze mowiac, to popelniam faux pas
odpowiadajac na pytanie ntg, ale pomysl przyszedl do glowy i nie potrafilem
sie powstrzymac ;)

jednak zawsze zastanawia mnie jedno: czy mam wieksza satysfakcje, ze komus
pomoglem, czy z tego, ze cos rozwiazalem... bo niestety - drugie podlatuje
onanizowaniem sie ;)

pozdrawiam,
Kamil

--
kiss me! i'm polish // chico programador
http://webjay.pl