Re: laptopowe pytania

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 10:48:14 MET DST

> Zarządzanie jakie takie mają, ale nie mają możliwości
> wielostopniowego regulowania częstotliwości pracy i
> napięcia zasilania (mają tylko dwie pozycje).

innymi slowy nie ma speedstepa? czy moze ma speedstepa, ale jakiegos
starego?

> Do pracy na zasilaczu to procesor OK, ale do zastosowań
> bateryjnych pomyłka -- z lekką baterią działa 60-80 minut,
> a z ciężką (2.5-3 h pracy) jest *ciężki*. Tymczasem Pentium M
> nawet z tą lekką co najmniej dwie godziny ciągnie.

do pracy na zasilaczu mam desktopa....
coz, trudno, moze kiedys sam procesor wymienie, laptop by sie przydal
"na wczoraj", ale nie dysponuje nieograniczonymi funduszami, a tak po
pobieznym przegladzie cennika F-S /podobaja mi sie/ te z P M zaczynaja
sie od niewiele ponad 3,2k zl.
a Mediona ani Acera kupowal nie bede... ;)

--
Pozdrawiam,
P.W.