Re: Pomocy padla mi karta[bios x800 gt]

Autor: <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 10:40:09 MET DST

Leszek K napisał(a):

> Wsadzić jakąś starą kartę PCI. Wyciągnąć Radka. W BIOS-ie ustawić
> preferencję kart na PCI. Wstawić Radka. Zflaszować BIOS-em od x800.
> Odblokować potoki można było tylko w GTO2.
> --
> Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
> skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie.
Dzięki za odpowiedzi.
Ale niestety nie powiedziałem, ze prócz czarnego ekrany, w ogole komp
nie reaguje, tylko sie włącza. Ale zrobiłem tak jak mówiliscie,
podłączyłem karte na Pci wyjolem radka ustawilem w biosie na karte
PCI. Podłączyłem radka, monitor podlaczylem oczywiscie pod karte
pci. I niestety to samo, czarny ekran a komp nie reaguje.....
Co moze byc przyczyna. ?.

Dzieki.