HPLJ 1200

Autor: marcin-pod <podgik_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 10:01:13 MET DST

Witam

Spotkaliście się może z problemami z tą drukarką .
Mam takich parę w pracy . Spotkałem się z tym że po zadaniu wydruku
zadanie pozostaje wydrukowane i jest na liście .

Jak się uruchamia ponownie komputer to wszystko leci na drukarke ponownie .

Co może być tego powodem ?

Spotkałem się też z problemem w Płatniku . Po wydrukowaniu powyżej 1
strony można długo czekać i nic . Płatnik korzysta z tej drukarki jako
systemowej ale nie drukuje więcej niż 1 stronę . Reszta zostaje na liści
e i mam zgłaszany błąd drukarki . Z dosa na takiej drukarce drukuje się
spokojnie .

Co to może być ?
Jak się tego pozbyć ?