Re: DDR a DDR2

Autor: newdem <newdemiurg_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 10:03:58 MET DST

MadMan napisał(a):

> Znam, czytałem. Początki sięgają właśnie tego czasu, ale nie nazywało
> się to Internet. Może dzisiaj jeszcze poszukam tego numeru MT i napiszę
> w którym roku (według autora) Internet zaczął nazywać się Internet.

To był chyba dodatek do MT z poczatku lat 90 ..(pakiet Lotus I,II, III
wchodzil).

CO do cytatu to prawdziwy: 640 k should be enough for everyone..

dobrze wiecie, ze programisci luzuja sobie o wiele bardziej niz trzeba i
potrzeby sprzetowe rosna o wiele bardziej niz moglyby..

Ja po prostu uwazam, ze niedobrze sie stalo ze DDR2 nie jest
kompatybilne z DDR ( a DDR jest z wczesniejszymi SDRAMami..czy nie? :-)

A tak wogole przypominam sobie ile to cudeniek miescilo sie w 48K
operacyjnej mojego Timexa, a teraz w 48K to ja mam plik tekstowy
kilkadziesiat stron...

pozdrawiam
newdem