Re: "podwojne" procesy w managerze zadan?

Autor: MarekPe <nie_at_dam.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 03:08:16 MET DST

> Wiem to ;]
> Chodzi o to, ze w trayu nie zostaje zaden z tych programow - gg np wylaczam
> calkowicie a i tak zostaje w managerze :(

Na razie w gg /ustawienia/komunikator odznacz opcje zezwalaj na
wielokrotne uruchamianie.

I na razie nic madrego mi do glowy nie przychodzi, bo faktycznie te
procesy powinny sie zakonczyc, zwolnic pamiec, ew zostawic tylko "czuwaka".
Moze jeszcze ktos sie odezwie?

Pozdrowienia.
MarekP

PS. sprobuj na pl.comp.os.ms-windows.winnt tam siedza spece od xp