Re: słuchawka bluetooth i PC

Autor: JARO <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 22:49:40 MET DST

> Jak podłączyć słuchawkę bluetooth, taką od telefonu np.motorola do PC-ta
> tak
> by można było korzystać z niej np w Skype?
> Posiadam bluetooth na USB Donge ale nie znajduje słuchawki.

Przy wlaczaniu sluchawki bluetooth przytrzymaj dluzej przycisk (w wiekszosci
sluchawek wlaczasz wtedy tryb nowego parowania i wyszukiwania urzadzen) W
menageze dongle bluetooth wtedy tez wlacz wyszukiwanie. Po chwili powinien
znalezc sluchawke. Oczywiscie standardowy kod 0000 ... Jesli to nie pomoze
zmien port USB dongle'a w kompie ( u mnie raz pomoglo) i powtorz parowanie.
Ja uzywam sluchawki sony-ericsson i tez dongla na USB - chodzi rewelacyjnie
, rowniez pod Skype'm

pozdr JARO