Re: "podwojne" procesy w managerze zadan?

Autor: MarekPe <nie_at_dam.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 22:45:58 MET DST

Piotr "Archie" Połoczański napisał(a):
> Witajcie,
>
> W zasadzie zauwazylem problem dopiero dzis - nigdy wczesniej nie spotkalem
> sie z takim problemem i nie wiem od czego zaczac.
> Procek intel pentium D940, 2gb ramu system windows xp.
>
> Odpalam gg przy starcie systemu
> odpalam potem outlooka, firefoxa....
>
> wylacze kazdy z programow - niestety w task managerze te programy sa caly
> czas i zajmuja "swoja" ilosc pamieci.
> Programy dla mnie sa "wylaczone" - nie widze ich nigdzie poza task
> managerem.
>
> Przy ponownym odpaleniu outlooka, gg, firefoxa... mam w task managerze juz
> [...]

Witam.
Programy te, tzw rezydentne siedza w tray'u na stale, i stamtad je mozna
uruchomic. To takie jakby czuwanie. Otwarcie ponownie z menu start lub z
pulpitu powoduje czasami takie dublowanie. W gg jest opcja ktora
umozliwia wyczaczenie wielokrotnego otwarcia.
W sumie przy tym sprzecie czuwaki w tray'u nie zabiora az tak duzo zasobow.
Co do sciagania to czy nie masz ustawionego sprawdz poczte co xx minut?
A dzis dodatkowo ida poprawki XP i tez ciagnie.
W sumie nic niepokojacego nie widze.
Pozdrowienia.

MarekP