19" LCD do ok. 900 zl.

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 21:09:37 MET DST

Samtron 94B
Samsung SyncMaster 920N
NEC 92VM
Acer AL1916A
Philips 190S6FS
Ktory z tych monitorow jest wg. Was najlepszy? Za Samtronem oraz NECiem
"przemawia" wejscie DVI (ktorego moja karta nie posiada, choc moze przyda
sie w przyszlosci).
Iiyama ProLite E483S niestety raczej "odpada" (pomimo, że bylby to chyba
najlepszy z tych modeli) ze wzgledu na roczna gwarancje :(
Posiadam karte graficzna Matrox G450 32 MB. Zastosowanie: glownie edycja
tekstu, CZASAMI obrobka zdjec. Nigdy nie gralem, ewentualnie raz na "ruski
rok" obejrze jakis film. Najbardziej zalezy mi na szerokim zakresie
regulacji parametrow, by moc dostosowac obraz tak, by nie meczyl wzroku
przy dlugim korzystaniu z komputera.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber