Re: Pecet

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 18:43:08 MET DST

Wed, 13 Sep 2006 18:37:15 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Adam
Jarecki <a_d_a_m_j_@_SKASUJ_TO_p_l_e_n_e_t_._p_l_l> wyslala do portu
119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

>A o CIH slyszales?. http://www.wiruspc.pl/artykuly/cih.php

A, o zamazywaniu BIOSu to w sumie słyszałem, myślałem że coś bardziej
wyrafinowanego - np. wirus zawiera zmodyfikowane obrazy BIOSu dla
popularnych producentów (oczywiście z dopisanym kodem robiącym
szkody), rozpoznaje rodzaj BIOSu i zapisuje zmodyfikowanym obrazem.

Ale w sumie możliwe że jakiś wirus mu BIOS wymazał, chodziaż prędzej
podejrzewałbym zasilacz albo jakiś padnięty napęd lub coś innego na
płycie.

Już odlutowuję nóżkę !WE od BIOSu ;-)

Na niektórych starszych płytach była AFAIR zworka pozwalająca tę nóżkę
na stałe podpiąć do VDD i uniemożliwć programowanie.

>I nie dawaj koledze takich rad bo cos zle zewrze i sie zasilacz spali.

Może nie każdy ma dwie lewe ręce ;-)