Re: DVD - jakie wymagania - krótkie pytanie ?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 18:31:34 MET DST

  K napisał(a):

> ja widze dosc powazne szanse na komfortowe odtwarzanie DVD tym sprzetem przy
> uzyciu allplayera z Dscaler5 mpeg-2 decoder

Pamiętam czasy, kiedy na rynku pojawiła się technologia DVD, wszyscy się
tym zachwycali, o tym się mówiło. :) Ta pojemność płytek, jakość
filmów... Miałem wtedy Cyrixa PR166+ i pamiętam, że robiłem wtedy
"wywiad" starając się ustalić, czy da się na nim coś takiego postawić.
:) Pamiętam, że wtedy powszechnie przyjętym minimum do programowego
dekodowania DVD była maszynka z prockiem P2 300 MHz. :) Na moim, z tego
co mówili sprzedawcy nie powinno być problemów ze sprzętowym dekoderem.
W praktyce nie próbowałem, bo wycofałem się z tego pomysłu i komputer
zmieniłem gdy pojawiły się DivXy, a z CD na DVD przesiadłem się z chwilą
zakupu nagrywarki DVD i napędu zaraz potem. :)

# /George Orwell - Rok 1984/