Re: czeszczy

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 17:52:09 MET DST

PSYLO napisał(a):

> ROTFL :) Mam nadzieję, że to nie było na poważnie? ;)
> Po pierwsze primo - co Ci da przekonwertowanie mp3?
> Po drugie primo ;) - po co Ci 5.1 do muzyki?
> Zabawne stwierdzenia w zestawieniu z wyrazem "audiofil" ;)

Mi się wydaje jednak, że to był makabryczny żart:-)Czytałem posty tego
człowieka wcześniej i nie wierzę, żeby walnął takiego babola. Mnie
dołamał tytuł tego postu: co to znaczy: czeszczy? to chodzi o wyraz
"trzeszczy"?

No właśnie po co na MP3, jest tyle lepszych formatów, choćby musepack
czy APE:-) A zresztą to już dano NTG:-)

Tomaszek