Re: Dobry serwis

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 17:43:49 MET DST

Seoman napisał(a):
> Witam,
>
> Chciałbym niedługo złożyć nowy sprzęt. Zależy mi, żebym mógł pójść do
> serwisu, pogadać z ludźmi, którzy nie będą chcieli mnie spławić, albo
> wcisnąć kitu, i zestawić sobie jakąś konfigurację, niekoniecznie
> najtaniej, jak się da, ale w rozsądnej cenie. Z dotychczasowymi
> serwisami miałem różne przeboje - a to wcisnęli mi pamięci o niższym
> taktowaniu, niż na fakturze, a to dysk się od razu sypnął... Czy znacie
> jakiś dobry, sprawdzony serwis w Warszawie?

Mam dobre doświadczenia ze Znakiem w Warszawie.Miałem z nimi przygodę
przy kupnie dysku twardego na SATA, ale okazało się to moją winą(miałem
skopany Windows XP i system na tym dysku nie chciał się zainstalować -
chodziło o błąd przy ładowaniu sterów SATA z dyskietki).Podczas
kupowania widziałem jak gość obok wyjaśniał babie krok po kroku jak
instalować kartę telewizyjną, mimo, że z pudełka wystawała instrukcja,
więc myśle, że jednak obsługa jest tam dobra.Miałem zamiar kupić dysk
Samsunga, doradzili, żebym kupił Seagate.Ponieważ gwara taka sama to nie
upierałem się.Ten gośc z serwisu trochę przychlaśnięty i trzeba mu
wszystko 3 razy powtarzać.Ale tak poza tym to git:-)

Tomaszek