Re: gdzie kupie leektronike do dysku seagate ?

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 15:09:06 MET DST

Wed, 13 Sep 2006 13:19:40 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Mis
<xferdek_nospam_@gazeta.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>Potrzeba mnie wymienic plytke w dysku - allegro przejrzane, nic nie
>znalazlem. Znaczie moze namiary na firmy zajmujace sie naprawa dyskow -
>moze oni beda miec ?
>model: ST3802110A
A co się stało ? Jeżeli awaria po padzie zasilacza to prawdopodobnie
da się ten dysk naprawić bez szukania oddzielnej elektroniki.

Ludzie dzielą się na tych którzy robią backupy i tych którzy będą
robić backupy ;->