drukarka wielofunkcyjna HP 5610?

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 13:24:32 MET DST

Witajcie,

   Ponieważ przejrzałem grupę, to mimo niektórych postów odnośnie
złodziejstwa HP (małe tusze 5ml, chociaż 5610 posiada przynajmniej
19ml), jestem skory zdecydować się na HP OfficeJet 5610
(skaner,faks,drukarka). Kosztuje toto w okolicach 600-700zł i wydaje się
najtańszym rozwiązaniem, nie jestem pewien co do bezawaryjności.
   Czy ktoś jest już posiadaczem tej drukarki, ewentualnie jej starszego
modelu 5510? Zastanawiałem się także nad kupnem używanego HP OJ 5510,
pytanie: czy warto?

   Drukarka przede wszystkim będzie wykorzystywana do drukowania
dokumentów, sporadycznie trochę koloru. Skaner rzadko, a na oszczędności
w funkcji faks zależy mi najbardziej (brak dedykowanego faksu), dlatego
zdecydowałem się na all-in-one, a nie drukarkę laserową+faks, chociaż za
wszelkie opinie również co do takiego wyboru będę wdzięczny.

Dzięki, pozdrawiam,