odpowiednia obudowa, dla kompa (dla ciszy)

Autor: gg <i_at_dontlikespam.com>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 11:18:54 MET DST

Witam

mam komputer, A2000+ z wentylatorem na 1000-1200obr/min
i zasilaczem Tacens 410W 12cm - wolnoobrotowym,
na karcie graf mam radiator, zadnych wiecej wentyli.
Chcialbym kupic do tego obudowe, bo obecny modecom winner to
straszne gowno (cala trzeszczy).
Na procku mam 60-65 stopni, ale obuowe trzymam otwarta.
Chcialbym zakupic jakas obudowe, ktora zapewni wygluszenie
tego komputera (zeby byl nieslyszalny) ale tez nie chcialbym aby on
sie zadusil w srodku.
Co myslicie o ThermalTake Soprano z wylaczonymi wiatrakami,
nie zadusi sie ten komp ?
A moze wystarczy jakis enlight za 200zl, taki jak ten:
http://www.esc.pl/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=1649 ?

Nie wiem co wybrać, Soprano bardzo mi sie podoba, i nie ma chyba dzior w
obudowie przez ktore moglby sie wydostawc halas.
A moze polecicie jeszcze cos innego do tego zestawu, pod te wymagania ?

podrawiam