jak "apgrejdować" takie coś ?

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 10:57:43 MET DST

Hej
stanąłem przed problemem "zwiększenia wydajności komputera poprzez wymianę
podzespołów" :)
cel jest taki jak najlepsze wydajność w zastosowaniach:
system linux
oprogramowanie głównie do obrabiania grafiki, ale niestety równiez do
programowania w fortranie (gównie pisanie programów bo liczą się potem na
szybkich maszynach)
od czasu do czasu inne zastosowania
Przy czym inetersuje mnie równiez wydajność 3D bo widziałem już kilka
projektów z pulpitami 3D i podoba mi się taki "bajer" :)

pacjent:
cel850 MHz
256 MB RAM ( PC-400 ale chodzą na 133MHz bo płyta obsługuje jedynie PC-266)
GF3Ti200 - chodzi zapięty na Ti500 :)
dysk samsung 80GB
SBlive 5.1 - tego akurat lubię :)

uwagi - płyta nie pozwala na zbyt wielkie kombinacje

Propozycje - rozsądne cenowo :)

pozdrawiam
Qbab
www.barbasz.republika.pl