Re: Backup

Autor: <dobry.aniol_at_gmail.com>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 08:24:29 MET DST

Oki moze byc 40 plyt to nie jest problem:) tylko chodzi mi o to
jakiego programu do tego uzyc, zeby tez latwo bylo powrocic a razie
potrzeby do tych zarchiwizowanych danych?? I cyz warto takich
programów uzywac, na kompresji mi za bardzo nie zalezy bo w 80% to sa
fotki którym za duzo kompresja nie pomoze, czy nie lepiej bylo by
poprostu pozgrywac to wszystko i ponagrywac np.Nero??