Re: jaki dysk zewnetrzny wybrac?

Autor: newdem <newdemiurg_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 17:03:19 MET DST

PaRaGaS napisał(a):

> Kup dysk taki, jak ci się podoba i oddzielnie kieszeń.
> Wyjdzie dokładnie na to samo, zaoszczędzisz kasę, a dodatkowo będziesz
> miał większą możliwość dostosowania takiego zestawu do swoich potrzeb.
> Odradzam dyski Maxtor, WD, Hitachi. (chociaż pewnie niektórzy będą
> bronić, opieram to na SWOICH doświadczeniach).
> Na dysk przenośny zastanowiłbym się nad Samsungiem, bo się zdecydowanie
> najmniej nagrzewają. No i oczywiście standardowa propozycja - Seagate.
>
> Przykładowo zestaw:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=24645
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15380
> [...]

No, to tez biore pod uwage..

Ale chodzi o to, ze myslalem ze dyski zewnetrzne z natury rzeczy sa
bardziej przystosowane do noszenia, wytrzymale, wszystko dopasowane, nic
tam nie lata w obudowie itd...
Bo te obudowy czasem to gignatyczny szajs..

Jeden seagate mi zupelnie padl po tygodniu (bady itd), no ale byl z
allegro (niby nowy)

pozdrawiam
newdem