Włączanie wentylatorów

Autor: Krzysztof Kotewa <kotewa_at_data.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 14:36:36 MET DST

Witam

Ktoś może z was spotkal sie z jakimś urządzeniem do PC które by włączało
wentylatory pop rzekroczenie pewnej temperatury. Z tego co szukałem
wszelakie panele regulują tylko prędkość, a mnie zależy aby poniżej
dolnej granicy całkowice odciąć zasilanie od wentylatorów.

Przeszukałęm sporo zasobów i nie mogę się natknąć na tego typu urządzenie.

KrzyHu