Re: Wybór drukarki - proszę o pomoc-laser vs atrament

Autor: Grandalf <grandalf_at_op.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 13:30:50 MET DST

A ja się podepne pod wątek żeby nie zaczynać nowego. Chce kupić
drukarkę, ale mam kompletny mętlik co do producenta. Już miałem brać
Canona np IP2200 gdy znajomi zaczeli narzekać na te drukarki. Wiem, że w
atramentówkach jest problem zasychania tuszu przy dłuższym postoju. Ile
można stracić przez "odtykanie" przed drukowaniem? Tzn. ile tuszu wtedy
jest marnowane?

Zastanawiam się też nad kolorowym laserem. Tutaj nie ma takiego
problemu, ale pewnie są inne. Trudno mi teraz powiedzieć jak często będę
drukował w kolorze, no ale na pewno się to zdarzy, kiedy taki wydruk
będzie potrzebny. Czy jest jakaś hierarchia wartości producentów? I jak
się ona zmienia w stosunku atramentówki do laserów?

Generalnie przy sporadycznych wydrukach kolorowych chyba nie warto
kupować kolorowego lasera? Jakie macie doświadczenia?

Pozdrawiam

P.S: proszę nie pisać, że temat już był bo kilkakrotnie przeglądałem
dyskusje, niektóre nawet dwa razy i nie dało się wyciągnąć logicznego
wniosku.