Problem z dźwiekiem i karta TV

Autor: JJJK <janusz_karas##_at_##poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 10:06:31 MET DST

Mam taki kłopot: po zainstalowaniu na komputerze świerzego
systemu jest dźwięk. Natomiast po zainstalowaniu na nim karty telewizyjnej
(WInfast 2000 XP) dźwięk znika. I co dziwne, same urządzenia dźwiękowe,
zarówno wbudowana w płytę jak i np. SB Live! są przez system widziane.

Podobna systuacja wystąpiła mi na dwóch komputerach.
Wygląda mi to na problem ze sterownikami WDM.

Może macie jakieś pomysły jak to naprawić?

JJJK