Re: wentylatorowe pytania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 09:47:45 MET DST

- napisał(a):
> nie wierze w sklepy. liczylem bardziej na odpowiedz "firma, model, ~cena"
A ja ma już dosc speców od marketingu. Poszedłem do elektornczego (nie
komputerowego) i zażyczyłem sobie najcichszy duży wentylator - jakby
odpukać - jest najcichszym elementem komputera - dałem za niego 25zł.
Marka nie miała znaczenia.

> wiatraki kosztuja ~40pln?
> ale pytalem, czy taki gorac ma wplyw na karte
Ma - bo w pewnych sytuacjach - 3D - moze odmówić współpracy zresztą,
dobrze jest chłodzić.

> parzy od 2 lat na Asust TUSL2C, na D1141 jest letni (rok temu mnie ktos
> straszyl, ze lada dzien padnie... i nie padl
Moze to napięcia powoduja takie elementy? albo uszkodzone wtyczki i dysk
robi coś czego nie powienien.