Re: kalibracja UPS

Autor: takeshin <takeshinWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 23:38:15 MET DST

ToMasz napisał(a):

> najlepiej wychodzi kalibracja bez kompa, czyli ta wyłądowywujaca do
> konca.te z kompem to raczej kalibracją ciezko nazwac, to taki test
> wzorcowy, ile czasu pociagnie.... mimo to, mojego apc1000 z wiekszymi
> akumulatorami nie potrafie skalibrowac. po podłączeniu do kompa ( com)
> wyłącza system po 8 -10 minutach. bez kabla com, chodi 2.5godziny i
> dopiero miernik (podpiety bezposrednio do akumulatora) wzkazuje lekko
> ponizej 24v

a te wszystkie kalibracje,
to są niezależne od ustawień usera?
ups sam wszystko ma wykryć?
nie trzeba tego skonfigurować jakoś z lini poleceń?

jak ustawić datę wymiany baterii?

jak serwisy to robią?
w archiwum wyczytałem,
że ktoś dzwonił do serwisu apc,
i tam mu tłumaczyli krok po kroku co ma wpisywać ;)

mnie już dwa razy olali,
więc próbuję własnymi siłami ;)