Re: Wyciszanie kompa (Damn you evil fans! ;) )

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 22:45:40 MET DST

Nex@pl" <"nex[wytnij_to], napisales:
> Witam, czy istnieje radiator na Procesor Celeron 1.3 Tualatin, który nie
> wymagałby wiatraczka? Oraz czy w zasilaczu da się jakoś również go
> pozbyć ? :)

Po co od razu pozbywać? Ja w podobnym zestawie (Duron 1200+, nominalnie
933MHz) zainstalowałem wielki radiator, wiatrak w zasilaczu (fabryczny z
malutkiej obudowy Fujitsu-Siemens) spowolniłem tak, że ledwo czuć dmuchanie
i... sprzęt działa pięknie od pół roku, nie przegrzewa się i jest ledwo
słyszalne w nocy, w całkowitej ciszy.

k,