Re: Wyciszanie kompa (Damn you evil fans! ;) )

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 22:41:00 MET DST

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ee4es3$ldr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam, czy istnieje radiator na Procesor Celeron 1.3 Tualatin, który nie
> wymagałby wiatraczka? Oraz czy w zasilaczu da się jakoś również go pozbyć
> ? :) Chodzi mi o rozwiązanie bezpieczne ;)

1. Dysk twardy na jakas gąbke bez przykrecania
2. Wylutowac wiatrak z zasilacza i wlutowac ultracichy - koszt od 25zl do
30zl np wiatrak Qultec lub cos co ma mniej lub = niz 19db przy max obrotach.
3. Na procku tez wymienic wiatrak na ultracichy, nasmarowac od nowa proc i
oczyscic z kurzu wszystko.

Ja moj komputer ledwo ledwo slysze w nocy a obudowe ma z 1 strony otwarta :P