Re: Problem ze startem systemu.

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 20:45:25 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Te kondensatory oglądnąłeś? Mimo wszystko trzeba je
> sprawdzić.

> A jak odłączysz i dysk? Wywala komunikat czy dalej tak
> samo wisi?

> Tak, układ Dallas. Nie ruszaj tego.

Oglądałem kondensatory i wyglądają całkiem normalnie,
odpalałem z absolutnym minimum, podłączyłem tylko stację dyskietek,
komunikat zawsze ten sam: "Building DMI Pool." i to wszystko.
Nawet z tego wszystkiego BIOS wytargałem z gniazda i założyłem
z powrotem, ani lepiej, ani gorzej:-(
dziwne, że przy resecie CMOS-u data się nie zeruje, przecież też
powinna się zresetować. Znalazłem na sieci Manual'a do takiej płyty
i są dwa sposoby kasowania CMOS w zależności od wersji powyższego
układu Dallas, w wersji "A" standardowe zwarcie pinu 21,
a wersji "B" zwarcie i włączenie komputera na kilka sekund,
rozłączenie pinu i wyłączenie kompa. W tym jest układ "A" choć
w desperacji wypróbowałem metodę "B", ale bez żadnych efektów.

Wielkie dzięki za pomoc, ale ten przypadek chyba jest beznadziejny.