Re: Router do Internet DSL 2000?

Autor: Rob <Rob_at_komp.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 20:25:15 MET DST

> Jeżeli napisałes poprawnie, że masz usługę iDSL2000 (!!) a nie Neostrada 2048 to... żaden inny modem nie będzie pracował.
> Dlaczego?
> Bo oryginalny modem pobiera podczas inicjalizacji konfigurację i wszystkie ustawienia z serwera TP.
>
> ALE wtedy Twoje stwierdzenie jest błedne, bo można sobie wybrać funkcjonalność routera.
>
> Jeżeli jednak masz w żeczywistości Neostradę, to patrz odpowiedzi powyżej/poniżej.

Nie mam (jeszcze) żadnej usługi. Ma to być Internet DSL 2000
Dokładnie: usługa dostępu do Internetu DSL tp w wariancie 2000,
obecnie w promocji: instalacja 1,22 zł, abonament przez 6 miesięcy
1,22 zł, przez kolejne 18 miesięcy 230,58 zł brutto.
I nie pytam o modem, bo ten daje TPSA przy zawarciu umowy.
Pytam o to jaki router do podłączenia do 8 komputerów kupić.

Pozdrawiam
Rob