Re: cichy pisk HDD 250GB

Autor: Damianin <damianin_usun_to__at_wp.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 19:42:02 MET DST

qwerty napisał(a):
> Użytkownik "Damianin" <damianin_usun_to_@wp.pl> napisał w wiadomości

> Serwis. Padnie raz dwa. :)

To mi brzmi zbyt prosto niestety i z takich szybkich ekspertyz juz
wyrosłem... :) Zaznaczam, że dźwięk o wysokiej częstotliwości jest
prawie _niesłyszalny_ ,trwa około 5 - 7 sekund i jest skorelowany ze
stanem głowic. Jak głowice zrobią 'cyk' w stanie 'idle' - dźwięk zanika
na ok. 15 sekund, czasem pojawia się szybciej. Niech także się wypowie
ktoś o "wrażliwym" uchu i dysku Samsunga >200 GB. Dźwięk przypomina
bardzo cichy pisk cewki.

Pzdr