Re: skype - telefon/słuchawki ?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 19:27:51 MET DST

lukasz_s napisał(a):

> W zasadzie proszę tutaj o opienie nt. słuchawki którą się włącza pod usb,
> albo jakas imitacja telefonu.

Znakomity i niedrogi telefon I-Teca w cenie około 90 złotych. Używam modelu
2680

> Czy ktos miał stycznosc z tego typu urzadzeniami??? Jak komfort
> pracy/rozmowy w porównaniu ze słuchawkami i mikrofonem??

Nieporównywalny

> 2 pytanie: używał ktoś kiedy bezprzewodowych słuchawek z mikrofonem? może
> sie podzieli z nami wrazeniami? moze poleci jakis model?

Właśnie za parę godzin chcę się pobawić zestawem bezprzewodowym bluetooth
do telefonu komórkowego. Może uda się to jakoś połączyć ze Skypem :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098