Re: Urzadzenie wielofunkcyjne - HP 1510, 3180 i Lexmark P6250

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 17:21:38 MET DST

Dnia 11 Sep 2006 06:01:08 -0700, dawid.kotomski@gmail.com tak nawijal:

> A dlatego pisałem że interesują mnie tylko opinie użytkowników,

Posiadalem lub uzywalem (w firmie, u klientow) nastepujacych
produktow lexmarka:
- 3000
- z31
- z21
- z65
- X7310 (wielofunkcyjny)
- x6170 -''-

Jak postudiujesz te modele, to zauwazysz, obejmuja one dosc
szeroki przedzial czasowy - ok. 5-6 lat.
Wszystkie byly (sa) po prostu tandetnie wykonane, halasliwe,
z paskudnymi sterowniki (szata graficzna z wielkoscia zalezna
od rozdzielczosci), ktore sa ogromniaste i ktorych nie mozna
obsluzyc z klawiatury (jedynie mysza mozna sie naklikac).
Wyjatek stanowilo 3000, kiedy jeszcze lexmark nie wymyslal
tych graficznych gowien.

Dodam, ze wszystkie mialy przygogody z serwisem. Raz z przyczyn
mechanicznych (nie jadlo papieru), raz elektronicznych ("tylko"
przestalo dzialac i juz). Wczesne X6170 mialo zjebany soft faxu
i nie umialo sie dogadac z nowymi centralami tepsy @>2400.
Serwis twierdzil, ze to nieprawda. Ale po flashowaniu bylo OK.

Last, but not least, z powodu ogromnego zuzycia przy czyszczeniu
glowic (niestety czesto sie zatykaly, nawet podczas drukowania)
srednia ilosc wydrukowanego materialu na zestaw tuszy byla zwykle
sporo nizsza niz deklarowala fabryka.

> śmieszą mnie opinie ludzi uprzedzonych do jakiegoś (jakiegokolwiek)
> sprzętu z przyczyn bliżej nieokreślonych

Tak, jestem uprzedzony. Uprzedzony, bo doswiadczony.
I wyrazam swoje zdanie. W koncu to grupa dyskusyjna.

Czy powyzsza wypowiedz na temat produktow tej firmy Cie zadowala?

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...