Re: Napięcie 5V na płycie głównej

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 14:56:08 MET DST

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Dopiero teraz, bo przez 2 dni miałem
urodziny żony.
I tak:
Wartości napięcia są podawane przez BIOS. W międzyczasie rozmawiałem ze
sprzedawcą, który powiedział poniewaczasie, że sam to widział, z
napięciami był w serwisie, gdzie powiedzieli mu, że czujnik jest uwalony
i że u niego płyta chodziła parę tygodni bez problemów.
Poprosiłem o wymianę (na uboższą wersję, bez SATA i Fireware), ale bez
wariacji. Wierzę mu, że to kwestia czujnika, ale ja z komputera żyję i
świadomość, że mam coś uwalonego w płycie byłaby źródłem dyskomofortu.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i ciekawą dyskusję -- dowiedziałem się
sporo nowych rzeczy ;)