Re: ibm lenovo

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 14:15:54 MET DST

> Niestety, nie jestem w stanie udzielić Ci 100% pewnej odpowiedzi,
> jako
> że pierwszą rzeczą po zakupieniu laptopa było odinstalowanie
> programów, z których nie miałem zamiaru korzystać. Coś mi świta, że
> któryś z programów ThinkVantage, ale pewności nie mam.

Akurat czytnik linii papilarnych jest bardzo przydatny.
Można mieć np. na lewym wskazujący Admina, na prawym wskazującym
zwykłego usera, a na środkowym jeszcze coś innego. Bez wpisywania
haseł, wybierania userów.

A jak coś nie tak z palcem, to zawsze można 3 klawisze i normalne
hasło albo "palce rezerwowe" - chyba po 3 na usera.

--
Józef